Kızlar adet döngüm 30 gün 30.'cu günüm haftaya pazara denk geliyor zaten hemen hemen 1 ay olmuş oluyor bu ay kendimi çok veremedim yani veremedimden kastım yani geçen ayki kadar kendimi psikolojik olarak etkilemediğimi düşünüyorum çünkü ben geçen ay daha 30′un bile belki olmadan bir sürü test denedim kendimi strese soktum büyük bir ihtimalle stresten dolayı da adet zamanım gecikti yani demek istediğim şu adet döngüm 30 haftaya pazara denk geliyor ve dün de kokusuz kremsi beyaz bir akıntı geldi erken gebelikle haftaya pazar yapsam çıkar mı?