Kızlar bu ay kürtaj sonrası ilk denememizi yaptık. Bat için beş gün varken test yaptım idrar erken gebelik testi çünkü kasık ağrısı bel ağrısı kabızlık yoğun akıntı vs givi belirtiler vardı ama nest negatif çıktı. Elimde bir test daha vardı dün kasık batmaları sağ kasık batması yoğun olduğu için birde duygusallık manasında yoğunluk da eklenince belirtilere belirtiler bu süre zarfında eksilmiyor bu arada hiç devam ediyor ondan dolayı elimdeni testi yaptım tekrardan bugün sabah ilk idrarla adetede 2 gün var yine negatif çıktı.. yani hamile değilim eğer olsaydı çıkardı diye düşünüyorum ama bi yqndanda bu adet sancısı değil çünkü adet sqncılqrım hiç böyle olmuyor ayırt edebiliyorum onu ve akıntılar da dönmüyo rengi hiç lekelenme givi adet öncesi olur ya öylede olmuyor anlamadım kafam çok karışık o yüzden sizce napmalıyım