Ayse_nurrr Kızlar var mı bu durumu yaşayanlar, erkek bebek kız bebeğe göre ilk haftalarda kese içinde daha çabuk mu oluşuyor
lilyum_ Ayse_nurrr yani tam bilemiyorum ama anneannem kız bebek geç canlanır der. Eğer doğruysa söylediğiniz de doğru olabilir.
babyiscoming_ Ayse_nurrr evet bence öyle benim 10 haftalıktı kolları bacakları up uzundu hatta kolunu kaldırmış oynatıyordu her şeyi belliydi erkek bebek bu arada
hande0104 Ayse_nurrr Büyükler hep öyle söylüyordu bana da ama 9. Haftamda bayaa bayaa hareket ettiğini gördük 12. Hafta kontrolümüzde kız dedi doktorum ama emin olmak için bi sonraki kontrolü bekliyoruz yinede. Şu an 14+3 haftadayız hayırlısı olsun bakalım sağlıklı olsun da☺️
Nurbl 8.hafta kontrolde ayakları oynuyordu bende şaşırdım cinsiyetle alakası var mı bekleyip göreceğim🤰🏼🥰
lilyum_ Nurbl şuan kac haftalık oldunuz. Cinsiyetinizi merkala bekliyorum. Benimki 8.haftada hic hareket etmiyordu. Hatta 10. Haftada bile zar zor hareket ettirdik. 3. Gün sonra doktora gitcem 12+1 de bakalım cinsiyetine ne diyecek
Nurbl lilyum_ 8.haftadayım bahsettiğim dündü 😁 randevum vardı dr gittim gösterdi dr hatta bacaklarını oynatıyor falan bak dedi izledik bütün olarak görünüyordu 🥰