Kızlar normal dogumdan sonra 1.5 cm kadar plesenta parcasi kalmış icimde. Kimi doktor alalım diyor kimisi kalsin çürüyüp kendisi duser diyor kendi düşme ihtimali var mi sizce ilac filan kullandim düşmedi. Ve olursam çam sakura mı yoksa özelde mi olayım çam sakura anestezi ile ayapacak ozele güvenim kalmadi