Arkadaşlar bebeğim 6 aylık son 15 gündür acayip mutsuz sürekli mızmızlanıyor. Gece gündüz uykulardan çığlık çığlığa ağlayarak kalkıyor susturamıyorum. Gece uykumuz hiç yok uyumadığı gibi hiç durmadan ağlıyor ne sallamak ne gezmek fayda etmiyor. 2 haftadır kendime gelemiyorum. Herkes diş olabilir dedi doktora götürdüm Herhangi bir kabarıklık şişme yok diş yok diyor bi öneri de yapmıyor. Ne yapacağımı şaşırdım karanfil sürüyorum kendim kaşıyorum dişleri biraz rahatlar gibi oluyor ama sonra yine aynı bu dişse bile ben bunu nasıl çözeceğim hiçbir şey yemiyor çok üzülüyorum