gamzehiba
Eski bir kuaförüm. Gebelikten dolayı artık çalışmıyorum. Düşünce yapınıza bağlı olarak değişen bir durum. Normal şartlarda ben önermiyorum kendim de yapmıyorum. Sebebi piyasada aslında organik boya olmaması. Kına hariç. Her boya oksidan ile tamamlanır ve oksidan asla organik değildir. Direk deri altından vücuda giriş yapar. Zararın kişiye göre değişir ama sonuçta vücudunuza kimyasal girişi oluyor. Dip yapmamak şartı ile boyanabilir deriye temas etmemesi lazım. Boyatan çok kişi var bir şey olmuyor diyebilirsiniz ama her ilaç gibi o da her insanda farklı reaksiyon gösteriyor malesef.