Kızlar 23+4 haftalık hamileyim dişim şişti ama ne çürük var ne başka bişey diş etim şişti ve aşırı derecede ağrıyor. Antibiyotik kullanılmıyor diye biliyorum ama kimisi kullanılır diyo böyle bişey başına gelen var mı çözüm olarak ne yaptığınız yanağım şiş geziyorum çok canım yanıyor