Cans50 Kızlar doğuma 20 gün var kızıma hala isim bulamadım sanki ne koysam olmuyor gibi geliyor.En son deniz ve defne arasında kaldım.Kız için defne mı deniz mı fikriniz var mı?😜😜
Cans50 Herkes deniz demiş 🤔eşimde erkek olursa deniz olsunstiyor o yüzden kararsızım aslında ama yine de teşekkür ederim fikirlerimiz için demek ki deniz daha güzel
BeyzZaA Cans50 sen kimseye bakma o sizin bebişiniz nasıl içinize siniyosa öyle koyun ismini düşüncenizde gayet mantıklı Rabbim birdahakini erkek nasip ederse onu deniz koyarsınız hem uyumluda olur tabi yine siz bilirsiniz 😊
Nrnnrn Turkiyenin yarısının kız bebeğinin adı defne... defnelerden... asel lerden duru'lardan bir nesil defne geliyor duru asel geliyor resmen. Benim de şöyle bi huyum var bi isim çok kişise varsa soğuyorum. Hickimsede olmasın diye ilginç tuhaf isimlerden de hic asla hoşlanmıyorum. Ve isim koyarken aklımda hep kızımın 20 yasinda biriyle tanışırken adını söyleme cümlesi:) mrb ben melis ... gibi. Genç kıza yakışacak hoş havalı :* ben melis koymayacağım bu arada ama.. deniz gene yıllardır ölmeyen solmayan güzellikte bir isim. Zeynep gibi.