Sude55 Doktorunuza bağlı, bebegin de seyri iyi gidiyorsa bence ertelenebilir. Benim tam okulların açıldığı güne vermişti doktorum duruma izah edince 3 gün daha ertelemişti. Ama tabi oğlum sezaryen gününü beklemedi acil sezaryene alındım açılmam ve suyum geldiği için.