nununundunyasi Hepimizin gebelikte vazgeçemediği yemeden duramıyorum dediği bir şey vardır elbet, benim pizza 🍕 Sizin vazgeçemedikleriniz nedir? 🫡
newmommmyy2 nununundunyasi ben yaş pasta delisiydim herşey bir yana o bir yanaydı yani gebelikte ondan bile tiksinince vazgeçemeyeceğim hiçbirşey yokmuş benim onu öğrendim 😂😂😂
Evin_450 nununundunyasi Tatlıdan tiksiniyorum eskiden olsa vazgeçemeyeceğim şey derdim herhalde şimdi kendim yemiyorum diye yapmakta istemiyorum yapınca bi iki gün durması lazım ondan sonra yiyebiliyorum😌
nununundunyasi Nurrrr10 paketli olanlar pastörize oluyor tabii ki fazlası zarar ama canın da çekince azıcık yemekte sıkıntı yok gibi :)
newmommmyy2 nununundunyasi aynen şuan o yüzden yiyemiyorum şu bulantılar bi bitsin inşallah o günü dört gözle bekliyorum 😅😍😍
Nurrrr10 nununundunyasi patates kızartması yapınca bandırıp yiyorum dayanamıyorum ama tabi sık sık yememeye dikkat ediyorum
nununundunyasi newmommmyy2 6.7. ayıma kadar tatlı istemiyordum ben de sonra birden ne olduysa tatlı aşığı oluverdim bu süreç gerçekten çok ilginç 😅
Balbebek012 nununundunyasi ayy evet evet deli gibi yiyorum sonra pişman oluyorum ama yine yiyorum ahahaa 😅