Selam kizlarr burdan devamlı gördüğüm kişiler ile hemen hemen aynı doğumlarımız. Bebeğim 37 günlük ama sadece yüz üstü uyuyor. Daldığında döndürüyorum ama 5dk sonra uyanıyor tekrar çevirdiğimde uyuyor. Geceleri de böyle. Hal böyle olunca derin uykuya dalamiyorum korkudan. Doktorumuza sorduğumda kafasını kaldırıp rahatlıkla sağ sola döndürüyorsa endişe etme dedi ki çok şükür rahatlıkla döndürüyor kafasını. Ama sorun şu ki kafasi sanki sivrilmeye başladı. Doktor ölçtü 1 aylik bebek için normal kafa yapisi dedi. Sorum şu kii ben bu bebeyi nasıl başka pozisyonda uyumaya alistirabilirim? Çünkü doktor korkma dese dee benim içim rahat değil ve kafası gerçekten hafiften sivrilmeye doğru gidiyor devamlı yan yattığı için 🥲