Hamileannem Yanar tabi arkadaşım. Sen her şeyden önce kendini ve evladını düşün. O adamın misliyle iyisini bulursun emin ol. Benim de ikinci evliliğim, sorumsuzluk sebebiyle ayrılmıştım ama yukarıda bir arkadaşın dediği gibi ben o tecrübeyi yaşamasaydım hem böyle olgunlaşamazdım hem de şimdiki eşimi bulamazdım.. Hakkında en hayırlısı olsun ama evladın duygularını hissediyor, kendini biraz toparla dik dur..