Hamileannem çok çok kötü bir duygu Allah yardımcınız olsun ama siz niye ölmek istiyorsunuz yani kusura bakmayın ama o karaktersiz eşiniz kendi haline yansın sizi kaybedeceğine kurduğu düzgün sadık sıcak aileyi kaybedeceğine otursunda yansın bundan sonra onun hayatı dikiş tutmaz zaten çok çok zor bir durumdur ama asla kendinize üzülmeyin şeref yoksunuymuş geç olmuş ama en azından Allah karşınıza çıkarmış gerçekleri doğru zamanı buymuş demekki Allah yardımcınız olsun tekrardan inşallah kesinlikle kendinizi suçlamaz ve kısa sürede ayağa kalkarsınız bebeğiniz ve kendiniz için o kendi haline yansın siz yaşayacağınız güzel günleri düşünün