Kızlar bir mobilyacıdan takım beğendim eşimin arkadaşı çalışıyor diye indirim uyguladı bize dolabı ve içinde beşiği var beşik sallanmıyor fakat ilerleyen zamanlarda karyola oluyor ama bu beşik bizim odamıza sığar mı bilmiyorum sığmaz ise park beşik almam lazım odama iki iş yapsam mı kararsızım dolaba şart gözüyle bakıyorum çünkü minnakımın eşyalarını koyacak yerim yok sizler nasıl yaptınız