mercimek-123 26+1 Haftalık hamileyim 2 gündür bebeğimin hareketlerinde bir azalma hissediyorum gün boyu hiç hareket etmiyor gece yatacağım zaman bir kere vuruyor başka yok endişelenmeye başladım başkasında da olan var mı normal mi yoksa
KurabiyeninAnnesi123 mercimek-123 canm 27 den sonra düzene giriyor zaten endişelenme çikolata ye yada kahve iç bende ayni durumu yaşadm 28 de 29 um durmuyor smdi
mercimek-123 KurabiyeninAnnesi123 ay çok teşekkür ederim endişelendim çok genelde yiyorum çikolata filan hareketleniyordu iki gündür tık yok korkmustum şimdi rahatladım ☺️
Fulya90- mercimek-123 bence fazla çikolata turu şeyler yeme canım ilerleyen haftalarda gebelik sekeri çıkıyor sen cikolata yemeden de onlar ilerleyen zamanlarda hareket ediyor çünkü
Fulya90- mercimek-123 ben 33 haftalık hamileyim seker yüklemesi falan yaptırmadım ama çikolata yiyordum şimdi endokrin bölümüne gidiyorum sürekli aclik şekerim yüksek çıkıyor diye haftaya tekrar gideceğim düşme olmazsa iğne baslicaklar
mercimek-123 Fulya90- çok teşekkür ederim ya ben de istemiyordum şeker yuklemesini ama doktorum kimseyi dinleme en saglikli insanda bile ne hastalıklar çıkıyor gibi şeyler söyledi ikna etti beni
seher49_ Merhaba kızlar 26 + 2 haftalık oldum normalde Hareketleri çok belirgindi düzenliydi ama iki gündür kesilmiş hiç düzgün hissedemiyorum benim gebelik riskli geçiyor normal mi acaba 🥹