Gulcinnnnanne Anneler sizce mide bulantisinin azlığından yada coklugundan kız yada erkek oldugunu anlayabilir miyiz? Sizin nasıl oldu
Nurrrr10 Gulcinnnnanne her ne kdr bilimsel bir açıklaması ve mantığı olmasa da bence var😅oğlum olacak inanın bulantım o kdr az oldu ki iştahım gayet iyiydi ama kız annesi olacak arkadaşlarım var onlar kusmaktan mahvoldu
Gulcinnnnanne Oglum var hic bulanmamisti onda simdi 2.hamileligim bunda bulaniyor da acaba kiz mi diye umutlaniyorum işte 😄
turkan403 Gulcinnnnanne ayy bende iki kizim da cok bulantı kusma oluyodu alakası var mi blmyom şuan üç gebelik olucak 18haftalik olduk bile ama hic bulanti bel ağrısı v.s yaşamadım inşallah oğlan olur🤲
fatsfats-92 Benim kızımda çok bulantım oldu şimdi oğlum olacak bulantım hiç yok ama kişiden kişiye değişiyor canım
Gulcinnnnanne Hamileannem benimde ilk hamileligimde oglandi olmadi ama değişebilir tabi kisiden kisiye