Zly95 Brcuburci aynrn canım öyle yaptılar kadın doğmdn kayıt açıp perinatoloji bölmnde bekledm ölçüm yapıp kan verdim o kdr
Fulya90- Nurak her hastanede işleyiş farklı oluyor benim 2 hamileligimde de perinatoloji yaptı çok şükür bi sıkıntı olmadı riskli gebe de değilim
Nurak Fulya90- Allah Allah bizim Rize de perinatoloji yok o yüzden galiba kadın dogumcular yapıyor sadece riskli gebeleri Trabzon’a perinatolojiye gönderiyorlar canım benimde ikili riskli çıktığı için perinatoloji takipliyim
Zly95 Brcuburci ya birşey soracğm size ikili tarama testnde kan grubu mu yanlş söylemişim bi sorn olur mu acaba ya🙈
Brcuburci Zly95 😂😂 bence dedigimizi dikkate almazlar ama sen genede kendi doktoruna sorabilirsin sorarsın bence olmaz da yanlis yönlendirmek istemem canım☺️