bebegimd7 1.5 yaşındayken oğlum. Hamile oldum . Ben tek büyüttümcocugumu eşim dışarda çalışmak zorundaydı. Destek verende yoktu bana. İlk doğum lohusalık biraz zor geçti uykusuzluk falan o dönem herkeste bı ilk oluyor zaten. Neyse belli bı sure sonra düzen oluyor alisiyorsun. İkinci hamilelik çok sorunlu geçmedi zaten aktiftim . İkinci doğum da çok kolay oldu arası uzun olmadığı için ve lohusalık dönemini çok iyi atlattığını düşünüyorum ikisine beraber banyosu bir , yeme içme , dolaşma. Aslında bir olanı 2 ye çıkarıyorsun herşey rahatken bitmisken tekrar baştan başlamak zor olanı benim fikrimce. Şuan 5 yaşında oğlum anasinifina gidiyor. 3 yaşında kızım günlük onu goturuo getiriyoruz. İkili ilişkileri çok iyi.
Ben oğlumla tekken ona yetemedim bı sure sonra kardeşi olmasına kara verdim o şekilde oldu bunun artılarıni görüyorum çoğunlukla. Ama eksi olarak ikinci çocuğum biraz daha yaramaz ve aktif . Bazen çok yoruluyorum .
Şuanki halimle düşünüyorum üstesinden çok iyi gelmişim o dönemlere gore