Svncezo Merhaba kızlar 38+1 im. Kilosu 3100 baş ve karın çevresi haftasına göre 2 hafta geri geliyor doktor gelişim geriliği değil minyon dedi böyle bi durum yaşayan oldu mu
Makbule_199110 Svncezo bencede ya her bebek 4 kilo doğacak diye kural yok ben 39. Haftada 3.kizimi 3kilo 150 dogum ettim hiç biseyde geri kalmadı maşallah yasitlarindan büyük duruyor bile takilma sagligi yerinde olsun kilo cabuk alınır