BabyPelargos evet çok sıkıntılı bi durum her doktor başka bişey söylüyor ben hamile kalmadan önce biliyordum ama doktorum bana gebeliğe engel değilse aldırmana gerek yok dedi. Hamile kaldığımda başka doktora gittim nerdryse o da bana bebeği aldır diyordu bu miyomlarla hamile niye kaldın diye. O yüzden doktorununz önemli benim takipli doktorum hem beni sıkı takip etti ve her ağrımı olağan saydı beni endişelendirmedi. Güvendiğiniz,miyomları problem haline getirmeyen doktorunuzla devam etmenizi tavsiye ederim. Ağrılar bazen dayanılmaz oluyor ama önemli olan bebeğimiz sağlıkla tamamlamanızı dilerim🌸