Dileeekk Artık isimli ürünleri sipariş vermem lazım ama bi türlü karar veremiyorum önerilerinizi bekliyorum?
Dileeekk numix doruk , yaman, Kutay arasında gibiyiz ama değilde gibiyiz 🤣 sizin aklınızda neler var acaba ?
cesaretinvarmiaska Dileeekk üç isimden Doruğu tercih ederim. Erkek ismi, Kız ismi bulmaktan zor bence de :(
Eluskonunannesi Dileeekk Doruk koymayın bence hayatı doruklarda yaşıyorlar çünkü 😁 Kutay’lar akıllı oluyor genelde Yaman’larda bir işi tamamlamadan rahat etmiyorlar. Bu üç isimdende öğrencilerim oldu gördüğüm kadarıyla yorum yaptım