niayk Kızlar çok kötüyüm 😔 grip olacakmışım gibi her tarafım ağrıyor ama başka bir belirti yok. 39+1'de olduğum için bu doğum belirtisi midir yoksa hasta mı oluyorum bilemedim 😑 böyle bir şey yaşayan var mı acaba?
qamseee Bende aynınım canım 38+5 bütün vücudum ağrıyor özellikle sırtım ve bacaklarım fena vücudumda ciddi bir yorgunluk var hep uyumak istiyorum ve boğazımda ağrıyo 😑😑😑😑
niayk qamseee canım bana doktorum parol alabilirsin dedi bir de magnezyum icmemi önerdi. Sambucol diye bi vitamin gibi bisey var ondan da ic dedi. Ben daha iyiyim çok şükür
qamseee niayk bende doktoruma söylediğimde magnezyum kullanma dedi neden bilmiyorum az kaldı biraz daha dayan magnezyum yazmıyım dedi parol içiyorum çok zorlanınca. Bebek de ısrarla gelmiyor bakalım perşembe tekrar gideceğim hastaneye 🤔