Özellikle sabahları uyandığımda bi süre yataktan kalkamıyorum bütün kemiklerim ağrıyor gece dönerken de acıya uyanıyorum hafta ilerledikçe ağrı şiddetlendi el parmaklarım sürekli sızı halinde doktor çok su iç dedi ama sanırım su içmekle gececek değil ne yapmalıyım 😥😥