4 yıl önce hergün bu forumdaydım arkadaşlar bir kızım oldu zaman su gibi geçti vee ben yine hamile kalmışım. Plansız bir gebelikti rahata çok alışmışım çok afalladım neyi nasıl yapıyorduk onu bile unuttum gitti 😁 5 haftalık hamileyim ve çok fena grip oldum. İlaçsız ne önerirsiniz atlatmak için. Yutkunurken boğazım çok ağrıyor. Aşırı balgam var boğzımda. Doğal önerilerinize ihtiyacım var .