Aslaninannesi_ ben artık tatlıya bağımlı olmuştum yani koca koca kaplarda reçel yemeler mi dersin, pastalar pudingler mi dersin, paket paket çikolatalar mı dersin neler neler yedim. Yüksek tansiyon sorunu yaşıyorum şu an. Dr tansiyonun hamilelikten dolayı yükseliyor tatlıdan değil dedi ama işte kilo aldım yani baya. 41le kaldım 57 oldum. Tansiyondan sonra bebeğim için zerre tatlı yemedim. 1ay oluyor artık tatlının t’si yok bende😂😂