Kumru82 6haftada başladı lekelenmem bi süre protestan 200 kullanmama rağmen sürdü sonra kesildi bi sorunum yoktu taki dünkü kanamaya kadar yolculuk yaptım lakin iki gün sonra duştan çıkınca oldu kanama şunu düşünüyorum artık Rabbim vericekse hiçbişey olmuyor ben kızımda 8 ayçalıştım işe gittim geldim düşük riskin vardı bikere lekelenmem bile olmadı ama bu gebeliğimde çok sıkıntım var polikistik overlerimdenmi kaynaklanıyor bilmiyorum. Çocuk iyi yer iyi rahim ağzı kapalı etrafında kanama yok. Ama ben sanki adet görüyorum