Benim ikinci doğumun olacak ilki suni sancıyla normal oldu40+3 te bunuda normal istiyorum Allah’ın izniyle doktor çarşambaya kadar gelmezse kontrole gel plan yapalım dedi , o hemen 40+0 da suni sancı vermek istiyor ama ben bu defa Kandi sancım gelene kadar beklemek istiyorum bu bir risk mi ne gibi durumlar olabilir siz olsanız naparsınız