Myybayb Ben ilk basta doktor verdiği halde mide bulantısı yaşadım diye bıraktım. zaten her değerim normaldi. sonra bi gittim. doktor dedi vitamin 0 seviyesinde kansızlık başlamış. iğne ilaç daha çok verdi. buyuk ihtimal biz fikkate almasak da bebek aşırı derecede vitamin ve kanımızı kullanıyor ve bu bizim güçten düşmemize sebep oluyor