BerrakYagmurMert kan tahlili istemediler mi. Ben hastaneye gitmedim evde atlatmaya çalışıyorum çok şükür vücut ağrım olmadı hiç sadece burun akıntım ve son günlerde öksürük arttı, sürekli bal pekmez vs yiyiyorum nane limon o tarz şeyler içiyorum bugün 5.günüm daha iyiyim, normal doğummu olacak, bizim normal gözüktüğü için şimdilik ne zaman gelir bilemiyorum son 4gün kaldı uygulamaya göre inşallah geçer artık