Bebekk38 Çok şükür bu gün 30. Haftamız ve kontrole gidicem 3 saat sonra.. sizin bebisler nasıldi hanımlar boy ve kiloları.. tabi önce sağlıklı olsunlar ama insan merak ediyor işte 😊🌷🤰
Bidemet 30+5 se gittim 1900 gram 42 cmdi ama bilmiyorum biraz önden gidiyor dedi suan için sakıncası yok iyi bi bebek demiştir doktor ama eşim de bende iriyiz