Çok geçmiş olsun, sağlıkla ve zamanında kavuşun bebişinize 🙏
Doktorunuza danışmanız daha doğru olur tabii ki ama kendi deneyimim ve burada okuduklarımda nidicard sürekli kullanılıyor erken doğum ve kasılmaları azaltma amaçlı. Ben Temmuz’dan beri kullanıyorum, ilk başlarda 4 saatte 1 idi, geçen hafta 6 saatte 1 olarak değiştirdi doktorum.