256955 astronot mont yaşına geldiğinde kullanabilirsiniz ama yeni doğduğunda brnce gereksiz bogucu.Benimkide kış bebeği.Pelus polar tulum aldım çok güzel ayaklı dışarı çıkacağımız zaman onu giydiriyordum üstünede battaniye sariyordum hiç üşümedi,hastada olmadı