serenayshnn devamının gelmesini beklememelisiniz bebeğin suyu azalırsa Allah korusun başka komplikasyonlar yaşanabilir ben o kadar sancıya kasılmaya evde bekledim su gibi kanamayla hastaneye gittim doktorum beni ve bebeğimi riske atmamak için acilen sezaryene aldı şimdiki aklım olsa asla evde beklemezdim siz aynı şeyi yapmayın ve mutlaka hastaneye gidin