Kızlar merhaba 28+4 oldum çift yumurta ikizlerine şu zaman kadar hiçbir sıkıntı yoktu ama iki gün önce böyle biraz halsizlik vardı mide bulantısı vardı bende dün gece acile gittim nst sancı çıktı sonuçlarımı kendi de attım sancın var gel dedi bugün geldim her şey yolunda bebekler iyi rahim ağızı kapalı ama sancı çıkıyor yatış verdi erken doğum riskinden dolayı başından böyle bir okay geçen var mı