Kızlar 30 Eylül’de doğum yaptım, gayet güzel geçti şükür, fakat şu 2 gündür dikişlerimin üst tarafı hissiz ve sızlıyor dikislerimde bir sıkıntı yok üst tarafları sızlıyor ayağa kalktıkca oluyor genelde, uzaninca yatınca ağrım sızım olmuyor, normal bir durum mu sizce ?