Zeynep299 38.1 haftadayım sabah ameliyata gircem kim okuduysa dua ede bilirmi? Oğlumu sağ salim kucağıma alayım. Evde kızımı bırakıp gidiyorum diye çok garip hiss ediyorum uyuyamıyorum anne olmak çok zor çok..
Dlntkesn Zeynep299 Allah sağlıkla ikinizi de kurtarsın hayırlısıyla inşallah 🤲🏼 çok iyi bir anne olacaksınız eminim en kısa sürede kızınıza da kavuşup musmutlu sağlıklı bir hayat sürün inşallah 🤲🏼🩷 Allah kolsylık versin
1Anneadayiiii Zeynep299 Rabbim sağ salim doğurmayı nasip etsin inşallah en kısa sürede ayaklanırsınız 🤲🏻❤️🩹 Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🌸💖
edshnnn- Zeynep299 bende pazartesi veya perşembe günü sezaryana gireceğim düşündüğüm tek şey evde kızımı bırakıp gitmek annelik çok zor rabbim sağ Salim kucağınıza nasip etsin inşallah
Zeynep299 1Anneadayiiii OzlemC cLearQueen edshnnn- Ceyda24 aden026 Brvndkm Dlntkesn Çok teşekkür ederim kızlar hala bekliyorum dualarınızı önceden okumak beni rahatlattı Allah hepimizi bebeğimize sağ salim kavuştursun 🙏
OzlemC Ayyy inşallah sağlıkla kucağına alırsın yavrunu. Benimde kızım bugün 1 yaşına girecek. 🥹 koskpca yıl geçmiş ama dün gibi herşey ve o güne dönmeyi öyle çoook isterdim ki
Ceyda24 edshnnn- bnde bu dusunceden kafayi yiyecktm de.ondimi soyle telkin edym .basima bisst gelse yolda evde heryerde gslebilirdi dgl mi. Cok sukyr olmadi. Bide emzikli dgl .tabi rabbim hicbir anneyi evladindn ayrmasin. Kardesini almk icin giryz oraya oyle dusun
aden026 Zeynep299 bugün benimde doğumum var, sağlıkla güzel bir şekilde oglunuzu kucağınıza alıp kızınıza kavuşmanıza yardımcı olsun rabbim🤲🏻🥰
GamzeeeYigittt Sağlıkla sıhhatle kavuşun birbirinize inşallah ve diğer tüm hamile annelere duamdır🙏🏻😘😘😘