Merhaba kızlar.. Doğum yapalı 8 ay oldu. 40+0 da doğum yaptım. Bir gün öncesinden doğum yaptığım günün sabahına kadar hastaneye gidiyordum zaten kanamam olduğu için. Sancımın 5 saatini evde çektim sabah 7 de hastaneye vardığımda açılmam 1,5 cm idi. 11 de net yatışım oldu. Serum falan taktılar. Akşam 21:15 gibi doğum yaptım. Yani evde geçen zamanı saymıyorum 14 saat sancı çektim hastanede. Sizce bana verdikleri ilk serum suni sancı mıydı? Benim için fark etmiyor ama suni sancı verilirken haber verip rızanızı alıyorlar mı. Ya da suni sancı olmuş olsaydı 14 saat sürer miydi. Suni sancı olup olmadığını nasıl anlayacağım 😁