Baby_B Kizlar bu hastaneye gidiyorum,suan 4.aydayim Bu hastanede dogum yapanlar bilgilendirebilir mii? Oda kullanimi,normal doguma bakis açisi,dogumhane kosullari ve dogum sonrasinda bebek kontrolleri vs? 🌸
Flower1227 Baby_B merhaba ben de 25+6 yım Pendik medipole gidiyordum ama doktorumu değiştirme kararı aldım doktor arayışı içerisindeyim avicenna umut hastanesinden memnun musunuz hala devam ediyor musunuz buraya?
Flower1227 Baby_B beş gün varmış aramızda :) burda Fatih beyi çok duydum yarın için ona randevu aldım inşallah o da iyidir. Hastanede muayene olduktan sonra ücretsiz kontrol muayene süresi var mı acaba
EceEgemen Baby_B ilk oğlumu doğum yaptığım zaman Baran Hanım Üsküdar Hospitaltürkteydi, aşırı derece suratsız ve agresifti, şu an değişmiş sanırım. Fatih Bey’i duydum ama emin olamadım, bir çok özele göre fiyatlar oldukça iyi💐
Baby_B Flower1227 fatih beyden de cok memnunlar evet Ücretsiz kontrol süresi 10 gün Eger bir sikayetiniz olursa gidebiliyorsunuz😊
Newmomdml Flower1227 ben fatih beye gidiyorum asiri memnunum cok tatli sevecen bir adam ama biz de daha dogum planlamadik dogum yontemi olarak bakis acisini bilmiyorum. Soyle guzel bir insiyatif sagliyor, eger sezeryan istiyorsaniz normalde hastanenin istege bagli sezeryan fiyati 41 bin, ama fatih bey zorunlu sezeryan olarak soyletiyor muhasebeye 30 bin oluyor fiyati
Burcukaramertt Flower1227 ilk hamileliğim de fatih beye gittim her açıdan mükemmel bir doktor kızım 4.5 yasında şimdi yine gebeyim ve fatih beye gidiyorum. İçiniz rahat olsun mükemmel bi dogum süreci yasadım her anlamda 🌸 tabi siz yine arastırın isterseniz
Flower1227 Baby_B çok teşekkür ederim peki hastane doğum fiyatlarını falan araştırdınız mı bi bilginiz var mı ☺️
Baby_B Flower1227 dogum yeni yilda olucak ama suanki normal dogum ucreti sgk li normal dogum 23bin Zorunlu sezaryan 23 bin denildi Direkt keyfi sezaryan istenilirse 30bin galiba tam hatirlamiyorum onu
Newmomdml Flower1227 2025 guncel fiyati normal ve zorunlu sezeryan 30 bin, istege bagli sezeryan 41 bin. Fatih beyin muayne ucreti 1200 tl
Flower1227 Baby_B anladım aynen yeni yılda yine zam gelir muhtemelen benim de martta gözüküyor doğumum
Nisbaral Flower1227 kaçıncı hftadasınız acaba dogum sekli vs konustunuzmu pendik medipolden geçmişsiniz orda kimdi doktorunuz medipol daha kapsamlı deglmi umuta göre
Flower1227 Nisbaral 29+2 yim ben Pendik medipolde Canan acar demire gidiyordum ama ısınamadım bi türlü doktordan dolayı değiştirdim umut hastanesi hakkında benim de çok bi bilgim yok aslında ama Fatih beyi çok övdüler siz neden ondan vazgeçmiştiniz ben bi kere gittim henüz memnun kaldım ama çok da bi fikrim yok açıkçası
Nisbaral Flower1227 ben fath beyden memnundum ama hastane olarak acabaya düştüm doğum ve sonrası için nasıl olur diye
Flower1227 Newmomdml aaa çok iyiymiş ben de henüz kararımı vermiş değilim en son gittiğimde konuşmadım da doğum hakkında ama ilk gittiğimde sormayı düşünüyordum. Bu sezeryan olayını her hastasına mı yapıyor acaba yoksa siz mi teklif ettiniz de kabul etti
Emine32 Newmomdml merhabalar öncesinde randevu mu alıp gidiliyor acaba bende baran hanıma gitmeyi düşünüyorum muane ücreti ne kadar yardımcı olur musunuz