prens_prenses_annesi Kizlar ozelde doktorum gun vermisti ve gtmistim suni sanciyla sogumumu baslatmislardi smdi 2. Gebeligim ve devlwtte olucam gunmu veriyolar sancimi bekliyolar nasil oluyo
Sehrbn_ prens_prenses_annesi bende bunu çok merak ediyorum iki sezeryan özelde olmuştum şimdi devlette olucam nasıl olucak bilmiyorum..
gizem_15 prens_prenses_annesi devlette bebekte bir sorun olmadigi surece son ana kadar hep normal ilerliyor yani sancinizi suyunuzu faln beklicekler sezeryan olsaydi ilki 2. Bebegi 38. Haftada aliyolar arada cok zaman yoksa
neanladinyurdagull prens_prenses_annesi Herşey ani gerçekteşiyor gün verme olayı yok.40 haftanız dolarsa derler gel başlayalım diye.Onun dışında sancınız yada suyunuz gelirse acile gidiyorsunuz muane ediyorlar doğumhaneye çıkartıyorlar hangi ebe nöbetçiyse doğurtuyor.Ben de iki farklı hastanede 2 doğum yaptım
Hamileanne prens_prenses_annesi doğum sancınız gelicek doğumhaneye gidip doğrucaksınoz ebeler doğurtuyor bir sorun çıkmazsa