Nurhannnte Bir hafta önce sezaryen oldum. İli gündür karnımda bir morluk oluştu. Sizde de var mıydı bu durum ?
Busetasm Nurhannnte beni ilk doğumumda oldu karın kaslarım sert olduğu için çok bastırmak zorunda kalmışlar doktor doğumdan sonra söylemişti, ama sonra geçiyor acısı vs olmuyor Nurhannnte