Feyzanurguc merhaba, bebisten ve yoğunluktan dolayı telefona bakamadım🤭 doğum esnasında her şey güzeldi sorunsuz ilerledi. Spinal anestezi - sonrasi- odaya çıkış vs . Bugünde taburcu olduk evdeyiz. Sadece olası ağrıları yaşıyorum ama zamanla geçecek inanıyorum 🙏🏻 bebisime kavuşmak harika bir duygu…