PkosluAnne 40+1 oldum bugün muayene oldum 1 cm dedi sonrasında sancım olmaya başladı belimden gelen sizce doğumu başladı varmı böyle olan 7 dakikaya bir filan geliyor tuvalete gidiyorum sürekli
edshnnn- PkosluAnne doğum başlamış olabilir 37 haftalık iken çatı muanesi yaptım doktorum açılmam vs yoktu eve gelir gelmez sancım başlamıştı o gün dogurdum
PkosluAnne usenmedimyaptimbirvelet açılma olmusmudur bilmiyorum ama hâlâ sancı var siddetlj değil adet sancısı gibi
usenmedimyaptimbirvelet PkosluAnne olabilir önce regl sancısı gibi oluyor gittikçe şiddetleniyor, sıcak bir duş açılma yapar bol bol karına sıcak su tutmanı tavsiye ederim squatda işe yarar. Eşle ilişkide iyi oluyor
PkosluAnne Kesimeliff gece 3 den sonra uyuyakalmisim sancım şuan yok gibi enteresan şimdi doktora gidip bir baktircam
Desidaaa PkosluAnne ya benimde aynı şekilde 37 de çatı muayenesi oldum açılmam da var 1 cm sonrasında nişanım da geldi o zamanlar sancım var gibiydi şimdi geçti hepsi hala sancı gözüküyor nstde ama ben hissetmiyorum bebekte yukarda nasıl olacak bilmiyorum