Buse123 ben 24ünm 2 haftadir cekiyorum hic gecmiyor. Dün gittim kendi doktoruma ayaklarinda sislik olmasi normal dedi ve 2 bacagimi diz altimdan kontrol etti sislikler ayni mi diye. Ikisi arasinda fark coksa sorun olabilirmis. Ayakta cok durma hafif yuruyusler yap dedi. Bunlarin olmasi cok normalmis