Premsescik https://hizliresim.com/68976fv Deger 50 cıkmış ama karşılastıra bastıgımda 374 deger diyor anlamadım
Leylaaa_46 Premsescik ilk defa böyle görsel sonuç gördüm çıkan sonuç 50 galiba gebelik var sağlıklımı diye 2 Güne 1 test ver. Artış 2 aktı olması lazım . Diğer test 100 ve üzeri olması gerek gibi
Aysnragc Premsescik daha önce hiç kan verdiniz mi? Kimyasal falan yaşadınız mı belki o zamana aittir en düşük 50 en yüksek 374
Softlove Premsescik bence bir sıkıntı yok en düşük betaya göre(50 ) ortalama 374 çıkmış . Gebeliğiniz sağlıklı bence ama en doğru sonuç için aynı yerde 2 gün sonra tekrar kan verin düzenli artması önemli.