Kızlar ikili tarama testinde risk çıkarsa sonuç yanlışta olabilir yanıltıyor diyorlar ama diyelimki sonuç temiz çıktı bu ne kadar güvenilir peki? Yani risk çıkmazsa kesin olarak risk yokmu yoksa o da mı yanıltabilir? Birde devlet hastanesinde ücretsizmi yapılıyor süreç nasıl?