Eda07 Kızlar dün hafif kanamam var diye doktora gittik bebeğin kalp atışı falan gayet normaldi doktor serum taktı iğne yaptı eve geldik yatıyorum ama sabah kalktığımda göğüslerimdeki hassasiyet yoktu bebeğe birsey olmuştur diye korkuyorum 😔 hastaneden çıkarken ultrasona almadı oda zararlı sürekli bebeğe diye doktor kanamam falan yok suan
Eda07 deletedmom351 tabiki bekleyemezsin ama böyle bir durumda belirtiler azaldığında dusuk olma olasılığı arttığı icin burada bu postu açtım tecrübeli anneler Bilgi verirler diye