Merhaba arkadaşlar benim ikinci gebeliğim ilki düşükle sonuçlandı şimdi de sekiz haftalığız geçen hafta kahverengi leke gelmesiyle doktoruma mesaj attım ve tedbir amaçlı Progestan kullanmaya başladım o günden sonra herhangi bi lekelenme olmadı dün geceye kadar dün gece tekrar kahverengi lekelenme oldu Progestan kullandım sonrasında sabah da su gibi kahverengi bi akıntı oldu doktoruma mesaj attım ve kontrole gittim kesede kalp atışlarında bi sıkıntı gözükmedi ama kan uyuşmazlığımız olduğu için hemen iğne vurdular ayriyeten de progestanın iğnesini başladı hastaneden çıkar çıkmaz da kanamaya döndü akıntım doktorumla görüştüm tekrar istirahat et başka bi şeye gerek yok şu an dedi bu şekilde gebelik yaşayıp sıkıntısız bi sonuca ulaşanlarınız veya bu konuda bilgisi olanlarınız var mı aranızda?