Sevgiiss Kızlar ilk bebeğime 26 yaşında hamile kaldım şimdi 29 yaşındayım yeniden bebek istiyorum . Sanki o 26 yaşındaki doğurganlığım yok gibi geliyor 😁 öyle bir his var . Siz kaç yaşında hamile kaldınız veya deniyorsunuz
Tutaste_ Sevgiiss 26 yım suan ilk bebegım olcak . İlerisinde bende dusunuyorum tabıkı olacakmı nasıl olcak dıye vallw sımdı den
Turunculu Sevgiiss 30 yaşındayım ilk bebeğimi kucağıma alıcam ☺️ yaş ilerledikçe zor oluyormuş ama her hamilelik ayrıdır , bişey olmaz öyle düşünmeyin
Tutaste_ Sevgiiss vslla vok zor olcak benım ıcın simdiden dusunuyorum 30 olmadan ınsallah allah ıkıncıyı nasıp efer 28 29 da 🤷
Sevgiiss Tutaste_ inşallah canım çocuk bakmaz zor inan erkekse 😄 oğlum 2 yaşında çok yaramaz çok istiyoruz arada bir vaz mı geçsek büyüse diye düşünmüyor değilim 😁😁