Hilal1407 ben gecen sene iki doz vurulmuştum. Doktoruma sordum vurul bir şey olmaz dmeis ama bazı doktorlar burada okuduğum kadarıyla erken doğum yapabiliyor diyenler var. içimden de asla vurulmak gelmiyor nedense vurulmadik vurulmayi da düşünmüyorum ya