plajterligi Ben en başta Neslihan Alan a gitmiştim ama inanılmaz yoğundu. Çok pimpirikli biri, olması gerekenin dışına çıkmıyor. Hep kitaptan konuşuyor derler ya, yılların tecrübesi var ama yorum yapmıyor. Biz kendisi ile yollarımızı ayırdık. Şu an aynı hastanede Nilüfer İmamoğlu’na gidiyorum. Enerjisi güzel açıkçası. Rahat biri, konuşkan, samimi. Şu an güzel gidiyor, bakalım bir sonraki kontrolümde doğumu konuşacağız bakacağız nasıl devam edeceğimize. Halide hanımı da çok seven var, duyuyorum. Ama her doktor her insanda fark ediyor. Kişinin iyi doktor olarak neyi kastettiği de çok önemli. Neslihan hanım’ın da çok fazla hayranı var, kapıda 2 saat sıra bekliyorsunuz resmen ama bana uymadı mesela. Tüm doktorları deneyin 😁 hangisi ile uyum yaşarsanız onla devam edersiniz ☺️ benim deneyimlerim bunlar, Size de fikir olsun ☺️